Сертыфікат адпаведнасці ў Беларусі з’яўляецца важным дакументам, які дэманструе якасць вашага тавару, яго адпаведнасць усім патрабаванням тэхнічнага рэгламенту МС, збору правіл і нарматываў. На сённяшні дзень сертыфікацыя можа быць як абавязковай, так і праводзіцца на добраахвотнай аснове.
Калі абавязковай сертыфікацыі падвяргаюцца тавары, якія ўваходзяць у Пералік прадукцыі, тэхнічных рэгламентаў МС, то добраахвотная сертыфікацыя ажыццяўляецца па ініцыятыве заяўніка і неабходна яна не толькі для пацверджання якасці тавару, але і для павышэння канкурэнтаздольнасці прадукцыі, магчымасці прымаць удзел у тэндэрах.
Адзначым, што сертыфікат адпаведнасці якасці прадукцыі для дастаткова вялікай катэгорыі тавараў сёння з’яўляецца адной з умоў рэалізацыі на тэрыторыі краін Мытнага саюза.
Як адбываецца працэс сертыфікацыі?
Ён уключае ў сябе некалькі важных этапаў:
Збор і падача дакументаў і заяўкі;
Разгляд дакументацыі;
Аналіз ТНПА;
Адбор узораў;
Правядзенне ідэнтыфікацыі тавара;
Выпрабаванне прадукцыі;
Аналіз вытворчасці;
Выдача сертыфіката і рэгістрацыя яго ў Нацыянальным рэестры.
Для праходжання працэдуры сертыфікацыі трэба прадаставіць пакет дакументаў, якія пацвярджаюць якасць тавару, яго адпаведнасць усім патрабаванням і нормам МС.
У гэты спіс уваходзяць:
заяву на сертыфікацыю;
завераныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць паходжанне тавару;
акты (пратаколы) выпрабаванняў.
Спіс можа дапаўняцца ў залежнасці ад катэгорыі і класіфікацыі тавара.
На колькі выдаецца?
Тэрмін дзеяння сертыфіката адпаведнасці якасці можа быць розным. Напрыклад, для тавара серыйнай вытворчасці ён складае да 5 гадоў, а для адзінкавай партыі яго ўстанаўлівае орган па сертыфікацыі прадукцыі ў залежнасці ад тэрміну прыдатнасці прадукцыі.
Нагадваем, што на сёння практычна кожны тавар павінен мець сертыфікат адпаведнасці.
Чаму з «БЕЛВІАТ» супрацоўнічаць выгадна?
Звяжыцеся са спецыялістам «БЕЛВІЯТ» зараз, і мы паклапоцімся аб тым, каб працэс сертыфікацыі прайшоў для вас хутка і рэзультатыўна.
ТЭРМІН АФАРМЛЕННЯ АД 3 ДЗЁН.