Без рубрыкі

Аптымізацыя ДМК мытных аперацый на мяжы АЭП

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

У сувязі са стварэннем адзінай эканамічнай прасторы мытныя органы Беларусі імкнуцца гранічна аптымізаваць сваю дзейнасць у рамках новых умоў працы. Гэтыя змены накіраваны, з аднаго боку, на паглыбленне інтэграцыйных працэсаў. З іншага боку, умовы, якія склаліся, прыўносяць пэўныя патрабаванні да прынцыпаў функцыянавання мытных службаў у самой Беларусі. Таксама вядзецца дзейнасць па павелічэнні прыбытковасці беларускай мытні ў рамках дзейнасці трох дзяржаў.

У сувязі са стварэннем адзінай эканамічнай прасторы мытныя органы Беларусі імкнуцца гранічна аптымізаваць сваю дзейнасць у рамках новых умоў працы. Гэтыя змены накіраваны, з аднаго боку, на паглыбленне інтэграцыйных працэсаў. З іншага боку, умовы, якія склаліся, прыўносяць пэўныя патрабаванні да прынцыпаў функцыянавання мытных службаў у самой Беларусі. Таксама вядзецца дзейнасць па павелічэнні прыбытковасці беларускай мытні ў рамках дзейнасці трох дзяржаў.

Гаворачы аб рабоце мытных органаў краін-удзельніц Адзінай эканамічнай прасторы на шляху да інтэграцыі, варта адзначыць велізарную працу, праведзеную ў гэтым кірунку. Так, летась пачала сваю працу аб’яднаная калегія Мытнага саюза. Прыняты меры па фарміраванні адзіных баз дадзеных, спрашчэнні працэдур праходжання мяжы, як для пасажыраў, так і перавозчыкаў. У цэлым можна вылучыць тры напрамкі работ: фарміраванне нарматыўнай прававой базы, паўсюднае ўкараненне інфармацыйных тэхналогій, фарміраванне сумесных праваахоўных падраздзяленняў трох краін.

Што тычыцца прынцыпаў функцыянавання беларускіх мытных службаў, то неабходна адзначыць выпрацоўку новага падыходу «адна вобласць – адна мытня». Згодна з новым падыходам Мазырская мытня ўвайшла ў склад Гомельскай, Пінская – Брэсцкай. Персанал, які працаваў на гэтых мытнях, перанакіраваны на ўзмацненне Гродзенскай рэгіянальнай і Ашмянскай мытняў.

У рамках рэарганізацыі мытных службаў вядуцца таксама работы па ўкараненні новых аўтадарожных пунктаў. Так, дзякуючы ўвядзенню ў строй новага прыгранічнага грузавога тэрмінала “Казловічы-2 «і аўтадарожнага пункта пропуску» Дамачова” атрымалася павялічыць прапускную здольнасць беларуска-польскага ўчастка мяжы. На дадзены момант вядзецца будаўніцтва аўтадарожнага пункта пропуску» Пясчатка «на мяжы з Польшчай і рэканструкцыя пунктаў пропуску» Прывалка «на мяжы з Літвой і» Грыгораўшчына ” на мяжы з Латвіяй.

І, нарэшце, трэці аспект мадэрнізацыі-павелічэнне прыбытковасці беларускай мытні. Па гэтым пытанні назіраецца станоўчая тэндэнцыя: экспарт РБ узрос на 62%. Транзітнае перасоўванне грузаў ўзрасла на 10%, пры гэтым доля расійскага транзіту склала 91%.

Такім чынам, прынятыя меры дазволяць павысіць узровень аказваемых паслуг і годна заявіць пра сябе ў чарговы раз на міжнароднай арэне.

Чытайце таксама інфармацыю аб мытным афармленні тавараў і грузаў па спасылцы.

[/column]

Leave a Reply